In een wereld die er nu anders uitziet dan een paar weken geleden blijven we onze klanten met onze merken en medewerkers op een verantwoorde manier ondersteunen.
De digitale transformatie die we binnen VINCI Energies hebben ondergaan zorgt er nu voor dat we goed kunnen werken en onze dienstverlening dagelijks continueren. We doen er alles aan om dit op gelijke voet te continueren, daar waar nodig doen we ook een stapje extra omdat we begrijpen dat het een bijzondere situatie is voor iedereen. We gebruiken daarin de mogelijkheden van de technologie voluit.
Onze medewerkers vormen daarin de kern, in het hart van de organisatie. Voor hen zijn vertrouwen en transparantie, ondernemerschap, solidariteit, empowerment en verantwoordelijkheid de leidende waarden. Deze gebruiken we als een kompas en zal zorgen dat we op onze koers blijven. Daar is onze organisatie volledig op ingericht.
Onze business units hebben en voelen een sociale en economische verantwoordelijkheid, daarom zijn we zoveel als mogelijk open en zorgen we voor een minimale fysieke aanwezigheid op elke locatie in overeenstemming met onze continuïteitsplannen. We zijn in alle gevallen bereikbaar om onze klanten te kunnen ondersteunen met hun vragen. Onze managementteams zijn gemobiliseerd om deze situatie het hoofd te bieden en zijn beschikbaar voor overleg en informatievoorziening, ongeacht hun locatie.
VINCI Energies en haar merken volgen de ontwikkelingen rondom het coronavirus natuurlijk op de voet en hanteren in Nederland daarbij de richtlijnen en het advies van de overheid en het RIVM. De gezondheid van alle betrokkenen staat immers voorop in de samenwerking met onze klanten, partners en leveranciers.